FAQ – Vinde

FAQ - Toate raspunsurile tale într-un singur loc

Procesul de a vinde este valabil exclusiv prin completarea formularului pus la dispozitie pe pagina VINDE, care este accesibilă fie prin apăsarea butonului Vinde din pagina principală a site-ului www.yzzy.ro , fie direct la aceast link https://vinde.yzzy.ro/ , și prin răspunderea la toate întrebările, inclusiv completarea unor date personale pentru obținerea ofertei estimate de preț. Dacă oferta  coincide cu așteptările avute, pentru demararea procedurilor este necesar să apeși pe butonul FINALIZEAZĂ. Imediat după vei primi un email cu statusului comenzii și indicații necesare. 

 

Te rugam să ai in vedere cu seriozitate următoarele:

+ stergerea tuturor datelor personale din dispozitiv (recomandat mai întâi un back-up)

+ resetarea din fabrică                       

+ îndepărtarea foliei sau husei (dacă e cazul) *

+ scoaterea cartelei SIM

+ scoaterea cardulului de memorie(dacă e cazul).

+ împachetare acestuia trebuie făcută cu responsabilitate! adică dispozitivul trebuie să fie bine fixat într-o cutie apropiată de dimensiunea dispozitivului sau fixat corespunzător.

Dispozitivul trebuie ambalat intr o cutie care sa fie cat mai apropiata de dimensiunile telefonului sau intr-o cutie mai mare, dar care sa aiba umplutura pentru ca dispozitivul sa nu se miste in cutie, iar din cauza aceasta sa apara semne sau lovituri cand acesta este trasnportat.

*In cazul in care dispozitivul contine ambalajul original, husa, cartela sau alte acceosrii, acestea vor fi RESTITUITE DOAR LA CERERE, SUPORTAND CONTRAVALOAREA TRANPOSRTULUI.

Transportul este asigurat si platit de firma YZZY, trebuie doar sa ai grija ca adresa, de unde sa fie ridicat produsul, sa fie corecta si sa predai dispozitivul, impachetat corespunzator, curierului in ziua cand sunteti anuntat ca acesta va veni sa il ridice.

Verificarea și testarea produsului trimis se va efectua după criterii foarte bine stabilite de YZZY, printr-un soft specializat, atât din punct de vedere al stării generale, cât și al stării lui în mod particular.

Repere:

Ca nou          – Dispozituvul nu prezinta urme vizibile de folosire anterioara. Acesta a fost tinut in husa si a avut aplicata folie de protectie. Functioneaza in parametri optimi. NU A SUFERIT SOCURI si nu a avut contact cu lichide.

Foarte bun   – Dispozitivul prezinta cateva urme foarte fine de uzura, zgarieturi superficiale, aproape insesizabile chiar si de la apropiere. Acesta a fost tinut ocazional in husa si a avut aplicata folie de protectie.  Functioneaza in parametri optimi. NU A SUFERIT SOCURI si nu a avut contact cu lichide.

Bun              – Dispozitivul prezinta urme vizibile de uzura, zgarieturi/cioburi semi-profunde sau profunde, posibil sa fi suferit socuri. Nu a avut contact cu lichide.

 Acceptabil – Dispozitivul prezinta semne foarte vizibile de uzura, zgarieturi/ciobituri profunde, ecran spart, posibil sa fi suferit socuri. Nu prezinta defecte de ordin tehnic care sa afecteze functionarea optima a telefonului. Nu a avut contact cu lichide.

Uzat/ necesita reparatii – Dispozitivul este extrem de uzat si prezinta zgarieturi profunde sau are sticla spartă pe ecran, display-ul defect sau spart, iar pe spate ciobituri sau zgârieuri foarte profunde sau sticla este spartă.

Criteriile pot fi modificate, dar își vor produce efectele doar în momentul în care ai luat la cunoștință.

 Atenție! Dacă produsul prezintă defecte pe care nu le-ai luat în considerare la completarea formularului vei fi informat despre acest fapt, inclusiv influenta acestor modificari asupra ofertei de pret, urmand să iei o decizie în ce priveste opțiunile pe care le ai: o nouă ofertă de preț sau returnarea produsului.

De principiu plata contravalorii produsului  este efectuata în termen de maximum 3 zile (lucrătoare) în contul bancar completat în formular.

În situația ideală în care starea produsului, declarată de tine, coincide cu constatările și rezultatele analizei experților YZZY îți este comunicat acest lucru, apoi se procedeaza la plata contravalorii produsului  în termen de maximum 3 zile (lucrătoare).

! Plata se consideră a fi îndeplinită în momentul inițierii plății și nu în momentul când banii intră efectiv în contul tău. În cazul în care datele necesare pentru efectuarea plății sunt incomplete sau nu ne sunt furnizate la timp,  termenul se va prelungi direct proporțional. 

!!! În ce privește autenticitatea și corectitudinea datelor oferite pentru plată, ești singurul răpunzător pentru acuratețea lor!!!

Atenție! Acceptăm doar conturi bancare ale titularilor cu conturi compatibile: de ex. bănci din România.

Se recurge la reofertare doar în cazul în care detaliile selectate inițial și starea de fapt a produsului nu coincid cu constatările și rezultatele analizei experților YZZY.

Astfel daca ai supra-evaluat starea dispozitivului va surveni o scadere a ofertei finale, dar daca ai sub evaluat dispozitivul va surveni o crestere a ofertei finale.

După verificări, vei fi informat asupra statusului comenzii, respectiv dacă e cazul despre modificările survenite, vei avea la dispoziție un termen de 3 zile( lucrătoare), pentru a confirma dacă ești sau nu de acord să îl vinzi sau dacă ești sau nu de acord  cu noua oferta, așa cum ți-a fost comunicată.

Dacă nu ești deacord cu eventualele modificări de preț survenite, dispozitivul îți va fi expediat înapoi, conform acestor termeni și condiții, în exact aceeași stare în care a fost trimis către noi.

În cazul în care optezi pentru returnarea dispozitivului acesta va fi returnat implicit la adresa de unde a fost ridicat inițial. Eventualele modificări trebuie să ne fie transmise imediat după ce hotarasti ca il doresti inapoi. Odată tramsnis coletul curierului nu mai putem face modificări.

Ne rezervăm dreptul de a transmite produsul către curierul partener în maximum 3 zile lucrătoare.

În momentul asumării calității de Client-furnizor/Vânzător, îți asumi că ești proprietarul  Produsului, că bunul este conform specificațiilor descrise, atât din punct de vedere estetic, cât și tehnic, că reprezintă doar produse originale, care pot fi în orice moment verificate la producător și că dispozitivul nu este sub nicio formă declarat furat sau pierdut ori prezintă un risc ridicat de blocare.

Open chat
1
Ai nelamuriri?
Scan the code
Salut!
Te putem ajuta?
preloader