FAQ – Vinde

FAQ - Toate raspunsurile tale într-un singur loc

Te rugam să ai in vedere cu seriozitate următoarele:

+ stergerea tuturor datelor personale din dispozitiv (recomandat mai întâi un back-up)

+ resetarea din fabrică                       

+ îndepărtarea foliei sau husei (dacă e cazul) *

+ scoaterea cartelei SIM

+ scoaterea cardulului de memorie(dacă e cazul).

+ împachetare acestuia trebuie făcută cu responsabilitate! nu ambala telefonul în cutia originală ( nu intră în prețul pentru dispozitiv și nu îți va fi returnată dacă prețul final nu e cel așteptat de tine!) dacă totuși nu ai altă cutie, trebuie să știi că YZZY nu e responsabil pentru returnarea ei!

*Dacă dispozitivul vine cu folia de protectie, acesta va fi indepartata pentru fi efectuata verificarea estetica. Astfel, daca dupa testare si verificare sunt identificate diferente sau probleme, iar oferta initiala sufera modificari si va exprimati dreptul de retur, acesta nu va fi returnat cu folie !

Dispozitivul trebuie ambalat intr o cutie care sa fie cat mai apropiata de dimensiunile telefonului    sau intr o cutie mai mare, dar care sa aiba umplutura pentru ca dispozitivul sa nu se miste in cutie, iar din cauza aceasta sa apara semne sau lovituri cand acesta este trasnportat.

+ împachetare acestuia trebuie făcută cu responsabilitate! nu ambala telefonul în cutia originală ( nu intră în prețul pentru dispozitiv și nu îți va fi returnată dacă prețul final nu e cel așteptat de tine!) dacă totuși nu ai altă cutie, trebuie să știi că YZZY nu e responsabil pentru returnarea ei!*

*In cazul in care dispozitivul contine ambalajul original, husa, cartela sau alte acceosrii, acestea vor fi RESTITUITE DOAR LA CERERE, SUPORTAND CONTRAVALOAREA TRANPOSRTULUI.

 

Transportul este asigurat si platit de firma YZZY, trebuie doar sa ai grija ca adresa, de unde sa fie ridicat produsul, sa fie corecta si sa predai dispozitivul, impachetat corespunzator, curierului in ziua cand sunteti anuntat ca acesta va veni sa il ridice.

Verificarea și testarea produsului trimis se va efectua după criterii foarte bine stabilite de YZZY din punct de vedere al stării generale și a stării lui în mod particular.

Starile telefonului specificate:

Ca nou          – Dispozituvul nu prezinta urme vizibile de folosire anterioara. Acesta a fost tinut in husa si a avut aplicata folie de protectie. Sanatatea BATERIEI intre 100% si 95% sau folosita mai putin de 6 luni. NU A SUFERIT SOCURI.

Foarte bun – Dispozitivul prezinta cateva urme foarte fine de uzura, zgarieturi superficiale, aproape insesizabile chiar si de la apropiere. Acesta a fost tinut ocazional in husa si a avut aplicata folie de protectie. Sanatatea BATERIEI intre 95% si 90% sau intre 6 luni si 1 an. NU A SUFERIT SOCURI.

Bun              – Dispozitivul prezinta urme vizibile de uzura, zgarieturi/cioburi semi-profunde sau     profunde, posibil sa fi suferit socuri. Sanatatea BATERIEI intre 90% si 85% sau folosita intre 1 an si 2 ani. Nu prezinta defecte de ordin tehnic care sa afecteze functionarea optima a telefonului.

 Acceptabil – Dispozitivul prezinta semne foarte vizibile de uzura, zgarieturi/ciobituri profunde, ecran spart, posibil sa fi suferit socuri. Baterie peste 600 de cicluri de incarcare sau peste 2 ani de folosire. Sanatatea BATERIEI mai mica de 85% sau folosita mai mult de 2 ani. Nu prezinta defecte de ordin tehnic care sa afecteze functionarea optima a telefonului.

Uzat/ necesita reparatii – Dispozitivul este extrem de uzat si prezinta zgarieturi profunde sau are sticla spartă pe ecran, display-ul defect sau spart, iar pe spate ciobituri sau zgârieuri foarte profunde sau sticla este spartă.

Criteriile pot fi modificate, dar își vor produce efectele doar în momentul în care ai luat la cunoștință.

 Atenție! Dacă produsul prezintă defecte pe care nu le-ai luat în considerare vei fi informat despre acest fapt, inclusiv influenta acestor modificari asupra pretului, urmand să iei o decizie în ce priveste opțiunile pe care le ai: o nouă ofertă de preț/oferta finala/ oferta finala negociata sau returnarea produsului.

De principiu plata contravalorii produsului  este efectuata în termen de maximum 3 zile (lucrătoare).

În situația în care starea produsului, declarată de tine, coincide cu constatările și rezultatele analizei experților YZZY sau ai acceptat in mod expres oferta finala, se procedeaza la plata contravalorii produsului  în termen de maximum 3 zile (lucrătoare).

! Plata se consideră a fi îndeplinită în momentul inițierii de plată și nu în momentul când banii intră efectiv în contul tău. În cazul în care datele necesare pentru efectuarea plății nu ne sunt furnizate la timp,  termenul se va prelungi direct proporțional. În ce privește autenticitatea și corectitudinea datelor oferite pentru plată, ești singurul răpunzător pentru acuratețea lor!!!

Atenție! Acceptăm doar conturi bancare ale titularilor cu conturi compatibile: de ex. bănci din România.

In ce conditii se intampla reofertarea / oferta finala

Se recurge la reofertare doar în cazul în care detaliile selectate inițial și starea de fapt a produsului nu coincid cu constatările și rezultatele analizei experților YZZY.

Astfel daca ai supra evaluat starea dispozitivului va surveni o scadere a ofertei finale, dar daca ai sub evaluat dispozitivul va surveni o crestere pentru oferta finala.

După ce vei fi informat dacă detaliile despre produs coincid sau nu, respectiv despre modificările survenite, vei avea la dispoziție un termen de 3 zile( lucrătoare), pentru a confirma dacă ești sau nu de acord să îl vinzi sau dacă ești sau nu de acord  cu noua oferta, așa cum ți-a fost comunicată.

Dacă nu ești deacord cu cele menționate mai sus produsul îți va fi expediat înapoi, conform acestor termeni și condiții, în exact aceeași stare în care a fost trimis către noi.

În cazul în care optezi pentru returnarea produsului trebuie să ne comunici, în maximum 3 zile lucrătoare, adresa la care vrei să îți fie returnat produsul.

Ne rezervăm dreptul de a transmite produsul către curierul partener în maximum 3 zile lucrătoare, din momentul în care transmiți adresa.

În cazul în care nu oferi nicio adresă în termen de 30 de zile, ne rezervăm dreptul de a recicla produsul, folosi pentru piese sau cum considerăm oportun, neasumându-ne nicio daună către tine, culpa fiind total a ta, în calitate de Client-furnizor/Vânzător

În momentul asumării calității de Client-furnizor/Vânzător, îți asumi că ești proprietarul  Produsului, că bunul este conform specificațiilor descrise, atât din punct de vedere estetic, cât și tehnic, că reprezintă doar produse originale, care pot fi în orice moment verificate la producător.

Ca nou

  • Produsul prezintă urme extrem de fine sau nu prezintă delocumr e de folosire anterioară;

Foarte bun

  • Produsul prezintă cateva urme foarte fine, zgârieturi superficiale, aproape insesizabile;

Bun

  • Produsul prezinta semne vizibile de uzura, smi-profunde sau profunde;

Acceptabil

  • Produsul prezinta zgârituri/ ciobituri profunde, unele din ele pot fi acoperite cu folie.