Politica de retur

5.9 Dreptul de Retur în 14 zile

5.9.1 Pentru exercitatea dreptului de retragere din Contract, ai la dispoziție 14 (paisprezece) zile calendaristice, din ziua în care ai intrat în posesia fizică a Produselor.
5.9.2 Singura modalitate prin care îți poți exercita dreptul de retur este prin completarea formularului de retur pus la dispoziție pe site în secțiunea dedicată. Nu vor fi luate în considerare cererile de retur venite pe alte canale de comunicare! Excepție făcând situația în care formularul este temporar indisponibil, atunci, și doar atunci, vom putea accepta cererea de retur prin alte metode indicate ca alternativă. Deasemenea, nu vor fi luate în considerare și nu ne vom asuma nicio răspundere, pentru retururi pe care noi nu le-am luat la cunoștință.
5.9.3 Odată exprimat dreptul de restragere din Contract, clientul are obligația de a returna produsele, fără întârziere, din momentul confirmării de YZZY și emiterii unui AWB de ridicare pentru această acțiune. Astfel Clientul are obligația de a returna produsul în termenii stabiliți de YZZY.
5.9.4 Dacă nu se specifică altfel, costul de retur este suportat de YZZY.
5.9.5 Pentru plata sumelor, care reies din dreptul de retur conform comenzii, Clientul poate opta exclusiv pentru returnarea sumei prin intermediul unui cont bancar (IBAN), excepție face cazul când se specifică altfel.
5.9.6 Ca regulă YZZY returnează 100% suma primită pentru comanda căreia i se face retur, în maximum 14 zile, când produsul/produsele sunt trimise înapoi exact în starea în care au fost expediate inițial, sau cu un grad de uzură normal, excepție de la această regulă fac, dar fără limitare, următoarele cazuri, în care nu se poate garanta returnarea integrală a sumelor sau chiar returnarea vreunei sume, în funcție de gravitatea problemei cauzate:
5.9.7 Odată cu primirea produsului, în urma exercitării dreptului de retur al clientului, dispozitivul este supus unei inspecții estetice și tehnice. și Conform legislației se întocmește un Proces verbal prin care se stabilește dacă în comparație cu starea de cumpărare/expediție a produsului, i-a fost diminuată valoarea sau nu.
5.9.8 Returnarea sumei integrale.
5.9.8.1 Clientului i se va returna suma integrală doar în momentul în care acțiunile acestuia asupra produsului nu i-au diminuat valoarea, acesta aplicând o utilizare standard a produsului, ce implică un grad de uzură normal.
5.9.9 Returnarea parțială a sumei.
5.9.9.1 În cazul în care acțiunile clientului, asupra produsului ce a fost returnat, sunt considerate că au diminuat valoarea produsului, acestea atrag cu sine diminuarea sumei de restituit. Diminuarea sumei este direct proporțională cu costurile suportate de YZZY pentru aducerea în starea inițială a produsului. Contravaloarea costurilor îți va fi comunicată în cel mai scurt timp după efectuarea analizei. Dacă nu ești deacord cu noua sumă sau dacă, în urma analizei, produsul nu mai poate fi adus la starea inițială îți va fi oferită opțiunea de returnare a produsului, asumându-ți în totalitate costurile de transport. Practic, odată cu exprimarea alegerii de returnare a produsului, și cu expedierea efectivă a acestuia, se încheie orice obligație contractuală dintre Client și YZZY.
5.9.9.2 Dacă sunt necesare intervenții suplimentare, cum sunt igienizarea, contactarea Clientului pentru ștergerea parolelor, conturilor sau alte informații aflate în produs sau, în cazuri extreme, amprenta, face id, care implică generarea unui nou circuit de tur-retur pentru remedierea inconvenientului, Clientul va suporta costul transpotului din suma totală ce urma a-i fi returnată sau cu plata directă către curier. Remedierea, în speță ștergerea parolelor/ conturilor, se va face doar în prezența curierului!

 

5.10 Pierderea dreptului de retur

5.10.1 Pentru contractele încheiate de la distanță, conform legislației în vigoare, nu se asigură dreptul de retragere în următoarele cazuri:
5.10.1.1 Au fost aduse prejudicii produselor, prin intervenții de natură dăunătoare, care au dus la modificare stării estetice cum sunt urmele de folosire intensă( zgârieturi profunde, lovituri, șocuri);
5.10.1.2 și tehnice a produsului : contact cu lichide, desfacerea produsului, înlocuirea pieselor, modificări ale software-ului, dar fără limitare;
5.10.2 În astfel de cazuri YZZY își rezervă dreptul de a decide procentul de rambursare sau chiar refuzul rambursării sumelor aferente dreptului de retragere, fără a putea fi trasă la răspundere, clientul fiind unicul răspunzător pentru diminuarea valorii parțiale sau totale asupra produselor!!!