Politica de livrare

5.7 Livrarea Comenzilor

5.7.1 Pentru livrarea comenzilor este subcontractat un Partener, care prestează servicii de curierat despre care vei fi informat, fără a putea contesta acest fapt. Termenul de livrare orientativ este de 1-3 zile lucrătoare din momentul plasării cu succes a comenzii, în funcție de zona de livrare. Datele AWB-ului și timpul de livrare îți vor fi comunicate de către firma de curierat.
5.7.2 YZZY nu va răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor, din culpa firmei de curierat sau pentru orice pagube aduse produselor pe timpul tranzitului, depozitării sau livrării, însă produsele sunt asigurate, astfel că vom depune toate eforturile pentru a soluționa orice eveniment neplăcut.
5.7.3 Pentru că serviciul verificare la livrare este acoperit de YZZY, la livrarea produselor , avem rugămintea să verifici cu mare atenție coletul. Astfel, dacă acesta prezintă defecte sau în colet nu este produsul comandat de tine ai ocazia să menționezi aceste aspecte în fața curierului și să completezi formularul aferent.
5.7.4 În cazul în care în momentul livrării nu ești în zonă sau ești indiponibil, ai la dispoziție alte 2 încercări oferite de curier. Dacă, totuși nu reușești tu, la ultima încercare oferită de curier, poți delega pe altcineva să ridice/ preia coletul, însă de acest fapt trebuie să ne înștiințezi pentru a face modificările necesare. YZZY nu își asumă răspunderea pentru prejudiciile care pot apărea din cauză că o altă persoană decât Cumpărătorul a preluat Produsul.
5.7.5 În cazul în care nu se poate ajunge la un acord cu curierul pentru livrare, coletul va fi returnat către noi. Acest fapt va fi soldat cu o reputație proastă în ce privește prezența ta pe site. În consecință, e posibil ca comenzile plasate în viitor să nu beneficieze de prioritate maximă.
5.7.6 În ce privește ambalarea produselor, acestea vor fi împachetate corespunzător, astfel încât să poată fi transportate în cele mai bune condiții. În cutie vor fi incluse și documentele însoțitoare necesare, dacă este cazul. Dacă nu, acestea se pot regăsi în contul de client, pe email sau pot fi solicitate.
5.7.7 YZZY își rezervă dreptul, în caz de forță majoră, să amâne sau să anuleze orice livrare a Produselor.