Datele dumneavoastră personale vor fi folosite pentru a vă procesa comanda, pentru a vă sprijini experiența pe acest site web și pentru alte scopuri descrise în documentul nostru politică de confidențialitate.
Termeni & condiții
AVEM RUGĂMINTEA SĂ PARCURGEȚI CU ATENȚIE ACEST DOCUMENT ÎNAINTE DE A UTILIZA SERVICIILE YZZY.
Acceptarea Termenilor de Utilizare
Data ultimei modificări: 10.10.2024
1 Datele de identificare ale firmei și Datele de contact ale firmei
1.1 YZZY MOBILE SRL este o societate românească cu sediul social in Suceava, avand CUI RO 44982632, numar de ordine in registrul comertului J33/1848/29.09.2021, email [email protected], telefon +40 761 053 053
1.2 YZZY MOBILE SRL deține și operează site-ul, www.yzzy.ro (denumit „YZZY”), și oferă atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători posibilitatea de a achiziționa, cât și de a vinde dispozitive electronice second-hand.
1.3 Site-ul YZZY, și funcționalitățile aferente, indiferent dacă sunt furnizate prin intermediul site-ului sau prin alte mijloace, sunt denumite în mod colectiv servicii („serviciile”). Pentru a putea beneficia de toate facilitățile puse la dispoziție prin site este obligatoriu, în mod implicit, să acceptați acești termeni și condiții așa cum sunt definiți în cele ce urmează.
1.4 Dacă nu sunteți de acord cu nici o parte a acestor Termeni și condiții, nu vom putea încheia o formă de contact cu dvs. și nu va fi posibil să utilizați site-ul sau serviciile. Avem rugămintea să ai în vedere că din Contract face parte acest document (împreună cu toate celelalte documente la care facem referire, precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre noi și tine cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic).
1.5 Continuarea utilizării site-ului sau a serviciilor va constitui acceptarea de către dvs. a acestor Termeni și condiții. Deoarece acestea pot fi modificate periodic de către noi, cu sau fără notificare către dvs., vă rugăm să verificați această pagină în mod regulat pentru actualizări ale termenilor și condițiilor YZZY.
1.6 Contractul de vânzare și/sau de cumpărare
1.6.1 În conformitate cu legislaţia română, contractele de vânzare la distanță se încheie pe baza consimțământului, la finalizarea unei comenzi, între YZZY MOBILE SRL, primul în calitate de vânzător şi cel de-al doilea în calitate de client, iar în contractele de achiziție la distanță între YZZY MOBILE SRL, în calitate de beneficiar, și clientul furnizor în calitate de partener furnizor, iar obiectul contractului îl constituie vânzarea, dar și achiziția de produselor listate prin intermediul site-ului.
1.7 Relațiile comerciale între părțile contractante se desfășoară pe baza unui contract de vânzare/cumpărare la distanță care se încheie astfel:
1.7.1 comanda confirmată și finalizată a beneficiarului, care conține informații privind cantitatea, tipul produsului, prețul și locul de livrare. Comanda atât de vânzare, cât și de cumpărare se plaseaza exclusiv online conform procedurii detaliate pe site. Ulterior transmiterii comenzii online, clientul va primi pe e-mail o confirmare automată de recepționare a comenzii din partea YZZY, care, însă, nu va reprezenta acceptarea comenzii clientului. YZZY MOBILE SRL va verifica disponibilitatea produselor comandate sau disponibilitatea de cumpărare din partea YZZY și va informa clientul cu privire la onorarea comenzii( confirmarea de finalizare), sau în cazul în care comanda nu poate fi onorată.
1.7.2 confirmarea comenzii de către YZZY, inclusiv calculul prețului.
1.7.3 în cazul comenzilor de vânzare de către clienți- furnizori contractul la distanță îl reprezintă finalizarea comenzii de vinde din secțiunea dedicată din site, respectiv VINDE. Totuși, finalizarea comenzii nu impune obligații pentru nicina din părți, după cum este descris la capitolul 4.
2 Definirea unor termeni – cuvinte si fraze importante si semnificatia acestora
2.1 Dacă nu e precizat în mod expres, singularul va include și pluralul, precum și genul masculin sau feminin.
Termen folosit
|
Explicații
|
Afiliați
|
Persoane din același grup cu YZZY
|
Client
|
Persoana fizică de peste 18 ani sau persoana juridică care comandă și / sau își face un Cont pe Site pentru a deveni Vânzător sau Cumpărător
|
Client Potential
|
Utilizator care accesează site-ul în vederea informării despre produsele și serviciile oferite de YZZY
|
Comandă
|
Acțiunea întreprinsă de un Client care dorește să beneficieze de serviciile/produsele oferite de YZZY, fie în calitate de Cumpărător sau Vânzător
|
Contractul
|
Set de reguli care trebuiesc îndeplinite la plasarea și acceparea unei comenzi de cumpărare sau vânzare între YZZY și Client, respectiv Clientu furnizor, prin intermediul site-ului și acceptării acestor Termeni & Condiții
|
Client/Cumpărător
|
Persoană fizică peste 18 ani sau persoană juridică care își face un Cont pe Site pentru a putea achiziționa unul sau mai multe Produse din cele puse la Vânzare prin intermediul Site-ului
|
YZZY
|
Persoana juridică care operează prin Site
|
Oferta estimată de Preț
|
Suma inițială, calculată în mod automat de algoritmul automat de pe Site prin intermediul unui calculator de preț, comunicată Vânzătorului, și care va putea fi ajustată de YZZY, prin diminuare, creștere sau păstrare a acesteia, ca urmare a Procesului de verificare de specialiști și identificarea unor neconcordanțe
|
Oferta finală de vânzare
|
Suma finală pe care o va primi Clientul după analiza tehnică a experților și după soluționarea eventualelor reofertări
|
Parteneri
|
Persoanele fizice sau juridice cu care YZZY are încheiate contracte sau alte tipuri de înțelegeri pentru livrarea anumitor bunuri sau servicii prin intermediul Site-ului
|
Verificarea
|
Setul de acțiuni care stă la baza analizei tehnice, operaționale și estetice pentru Produse, anterior punerii la Vânzare prin Site
|
Produs
|
Bunuri mobile, second-hand, de tip electronic care pot fi puse la Vânzare pe Site pentru a fi Cumpărate
|
Reofertarea
|
Acest proces intervine doar în momentul în care starea pordusului declarată de Client nu conincide, după verificare, cu starea de fapt a produsului
|
Reparație
|
|
Reciclare
|
|
Site sau Platformă
|
Domeniul de internet https://www.yzzy.ro, precum și toate subdomeniile acestuia și domeniile conexe
|
Specificații
|
Caracteristicile tehnice, operaționale și estetice ale Produselor
|
Termeni și condiții
|
Prezentul document, precum și orice alt document la care se face în mod direct sau indirect referire și care reglementează relația dintre părți.
|
Client furnizor
|
Persoană fizică peste 18 ani care își face un Cont pe Site și trimite un produs sau mai multe pentru verificare, ulterior, dacă e cazul pentru listarea spre vânzare, pentru a fi achiziționat de Cumpărător
|
Procesul
|
Completarea formularului pentru autoevaluare dispozitiv atât a parametrilor estetici și tehnici
|
Voucher
|
Modalitate de plată pentru acțiunea de recilare întreprinsă de un Client către YZZY
|
3 Modul de utilizare a site-ului.
3.1 Odată cu accesarea site-ului, plecând de la premisa că ești o persoană cu bune intenții și o atitudine corectă care caută informații despre cum și ce poate să cumpere, respectiv să vândă pe site, îți asumi rolul de ”Utilizator sau Client potențial”.
3.2 Dacă vei plasa o comandă pe Site și noi vom începe demersurile necesare pentru a o onora, vei deveni ”Client”, pentru că vei intra într-o relație contractuală cu noi. În funcție de calitatea pe care dorești și alegi să ți-o asumi, vei fi ”CLIENT/Cumpărător” sau ”Client furnizor/Vânzător”.
3.3 Dacă utilizezi Site-ul şi, după caz, dacă înregistrezi o Comandă, ești de acord și accepți forma de comunicare la distanţă prin telefon sau e-mail.
3.4 Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) au rol excusiv de prezentare și informare și nu impun nicio obligaţie din partea noastră. Vom depune toate eforturile pentru a asigura acuratețea informațiilor prezentate pe Site.
3.5 În cazul în care, din orice motiv, prețurile sau orice alte informații, în legătură cu Specificațiile Produselor ș.a., au fost afișate eronat pe site, și ai plasat o Comandă, vei fi ținut la curent, prin metoda de comunicare cea mai la îndemână, pentru remediere.
3.6 Notificarea trimisă de noi și primită de tine prin e-mail, de înregistrare a comenzii, nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi, ci are rol de informare. Considerăm acceptată comanda de către noi cel mai târziu odată cu expedierea produselor comandate de tine. În cazul în care ai făcut deja Plata pentru respectiva Comandă și nu o vom putea onora, îți va fi returnată integral suma aferentă.
3.7 Comenzile se consideră acceptate în momentul în care primești o notificare de expediere a produselor comandate prin apel telefonic/SMS/e-mail sau altă modalitate fie de la noi, fie de la Partenerul care livrează/preia comanda.
3.8 În general ne poți contacta la numărul și adresa de e-mail din secțiunea „Contact” pentru orice clarificări sau probleme întâmpini pe parcursul plasării unei comenzi sau alte acțiuni întreprinse legitim pe site. Ne poți scrie sau contacta inclusiv dacă ai identificat eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor.
4 Condiții de reper pentru clientul-furnizor/ vânzător
Detaliem mai jos procesul prin care poți vinde prin YZZY.
Pentru a putea vinde prin intermediul YZZY trebuie să parcurgi un formular de evaluare atât din punct de vedere estetic, cât și tehnic ( ”Procesul” ).
4.1 Criteriile de eligibilitate a produselor
4.1.1 Formularul pus la dispoziție trebuie completat prin alegerea anumitor caracteritici. Procesul de completare se realizează prin alegerea caracteristicilor tehnice si estetice ale produsului, în ordinea indicată de YZZY.
4.1.2 În momentul asumării calității de Client-furnizor/Vânzător / Partener, îți asumi că ești proprietarul Produsului, că acesta este din patrimoniul propriu, că este conform specificațiilor descrise, atât din punct de vedere estetic, cât și tehnic, că reprezintă doar piese originale, care pot fi în orice moment verificate la producător.
4.1.3 Pe parcursul procesului de achizitie a Bunului de catre YZZY, iti putem solicita sau nu transmiterea unei declaratii pe proprie raspundere și documente de achizitie / provenienta. Chiar dacă solicităm sau nu aceste documente, prin plasarea unei comenzi de vânzare și acceptarea acestor termeni și condiții, ești responsabil si garantezi că ești proprietarul bunului, că a-i dreptul legal de a-l înstrăina, că bunul nu are obligații asociate neîndeplinite, cum ar fi, dar fără limitare, achiziție prin rate a cărui contract este în desfășurare, achiziție prin operator de telefonie mobilă a cărui contract este în desfășurare, pacte de răscumpărare, rezervă a proprietății. Refuzul furnizarii informațiilor solicitate poate conduce la refuzul de continuare a procesului de achizitie a Bunului din partea YZZY.
4.1.4 De asemenea, prin acceptarea acestor termeni și condiții, ești unic răspunzător să îți îndeplinești toate obligațiile legale civile și cele fiscale.
4.2 Atenție! Cotația sau prețul estimat nu reprezintă prețul final. Acesta este influențat de starea dispozitivului. Prin faptul că trimiți dispozitivul pentru evaluare nu implică nicio obligație pentru niciuna din părți. După evaluare vei primi prețul final și în consecință vei decide dacă dorești să finalizezi vânzarea sau nu.
4.3 Criteriile avute în vedere sunt, în mod automat, folosite la crearea unei oferte de preț, de un calculator cu algoritmi care funcționează în back office. Redăm mai jos stările generale pe care le luăm în considerare la prima interacțiune – mai multe detalii vei descoperi în formularul destinat părții de vinde.
4.4 YZZY își rezervă dreptul de a modifica în orice moment aceste criteriile, în funcție de ceea ce consideră că este adecvat.
Stare de reper a produsului ce urmează să fie vândut către YZZY
|
Descriere
|
Ca nou
|
Produsul nu prezintă urme vizibile de folosire anterioară.
Acesta a fost ținut în husă și a avut aplicată folie de protecție.
|
Foarte bun
|
Produsul prezintă cateva urme foarte fine, zgârieturi superficiale, aproape insesizabile chiar și de la apropiere.
Acesta fost ținut ocazional în husă și a avut aplicată folie de protecție.
|
Bun
|
Produsul prezină semne vizibile de uzură, zâgrieturi/ciobituri semi-profunde sau profunde, posibil să fi suferit șocuri însă nu este afectată stare de funcționare, urme de burn insesizabile / puțin sesizabile.
|
Acceptabil
|
Produsul prezintă urme de uzură vizibile, unele din ele pot fi acoperite cu folie și funcționează în parametri optimi.
|
Necesită reparații
|
Produsul prezintă urme de folosintă extrem de accentuate, inclusv zgarieturi profunde ale ecranului sau ale carcasei, care pot afecta estetic modalitatea de functionare a utilizatorului. Starea afecteaza functioarea dispozitivului, necesita reparatii care pot fi efectuate.
|
– Pentru piese
– Reciclare
|
Placa de bază funcționează sau alte piese sunt functionale.
Nu a avut contact cu lichide!
Produsul a atins limita maximă de utilizare și nu mai poate fi utilizat.
|
4.5 Estimarea și oferta de preț
Imediat ce formularul este parcurs și este determinată starea produsului, pentru a fi afișată Oferta estimată de Preț este necesar să introduci adresa de email, nume si prenume si numarul de telefon. Acesta nu crează o obligație nici pentru noi, nici pentru tine și nu este exclus sa sufere modificări ulterioare, după expedierea produsului și verificarea tehnică făcută de specialiștii YZZY.
4.6 De ce e necesar să dai datele în formular
4.6.1 De principiu, pentru obține o cotație de preț și pentru a putea plasa cu succes comanda de vânzare trebuie completate următoarele informații: numele și prenumele, adresă de e-mail și numărul de telefon, folosim aceste date pentru o eventuală negociere.
Ulterior, dacă oferta este avantajoasă pentru tine și decizi să vinzi, vor fi necesare următoarele informații : adresa de ridicare a produsului, titularul și nr. contului IBAN în care dorești să fie virați banii pentru produs, pentru buna desfășurare a tuturor fluxurilor operaționale.
Metoda principală de comunicare este prin email.
4.7 Înainte de a trimite bunul pentru verificare!
4.7.1 Dacă oferta de preț estimată propusă este în acord cu așteptările tale sau ești mulțumit, îl vei putea preda curierului care se ocupa de preluarea acestuia si livrarea către YZZY, pentru verificare amănunțită de către specialiștii YZZY.
4.7.2 Atenție! Pentru o bună desfășurare a tuturor procedurilor:
+ toate datele, informațiile și conturile existente în produs trebuie șterse! ( este recomandat mai întâi un efectuarea unui back-up – salvarea datelor)*
+ resetarea din fabrică!
+ îndepărtarea foliei sau husei!**
+ scoaterea cartelei SIM!
+ scoaterea cardulului de memorie(dacă e cazul)!
+ împachetare dispozitivului trebuie făcută cu responsabilitate!
4.7.2.1 **În cazul în care coletul cu dispozitivul conține ambalajul original, husa, cartele/ sim sau card de momorie acestea vor fi restituite la cerere, clientul suportând contravaloarea transportului, cu excepția foliei de protectie, care odată îndepăratată de pe dipozitiv nu mai poate fi remontată sau înlocuită.
4.7.2.2 * În cazul în care clientul trimite dispozitivul cu parole, conturi sau alte informații personale se va încerca deconectarea și îndepărtarea acestora prin control la distanță. Altfel, în lipsa imposibilității îndepărtării datelor de la distanță se va recurge la returul dispozitivului către proprietar, cu plata la destinatar.
4.7.3 Curierul este solicitat și plătit de YZZY, trebuie doar transmisă adresa, de unde să fie ridicat dispozitivul. Acesta trebuie să fie foarte bine ambalat. Adresa trebuie să fie corectă!
4.8 Analiza produsului
Verificarea produsului trimis se va efectua după criterii foarte bine stabilite de YZZY din punct de vedere al stării generale și a stării lui în mod particular. Criteriile pot fi modificate, dar își vor produce efectele doar în momentul în care ai luat la cunoștință.
Atenție! Dacă produsul prezintă defecte pe care nu le-ai luat în considerare vei fi informat despre acest fapt, urmând să iei o decizie în ce privește opțiunile pe care le ai: o nouă ofertă de preț, o eventuală reparare sau retragerea/ returnarea produsului.
4.9 Reofertarea
4.9.1 Se recurge la reofertare doar în cazul în care detaliile selectate inițial și starea ,,de fapt” a produsului nu coincid cu constatările și rezultatele analizei experților YZZY.
Astfel daca ai supra evaluat starea dispozitivului vor surveni o scadere a ofertei finale, dar daca ai sub evaluat dispozitivul va surveni o crestere pentru oferta finala.
4.9.2 După ce vei fi informat dacă detaliile despre produs coincid sau nu, respectiv despre modificările survenite, vei avea la dispoziție un termen de 3 zile( lucrătoare), pentru a confirma dacă ești sau nu de acord să îl vinzi sau dacă ești sau nu de acord cu noua oferta, așa cum ți-a fost comunicată.
4.9.3 Dacă nu ești deacord cu cele menționate mai sus produsul îți va fi returnat/expediat înapoi, conform acestor termeni și condiții, în exact aceeași stare în care a fost trimis către noi. Îți amintim că testele și verificările sunt efectuate de specialiști și NU sunt invazive, astfel că starea produsului nu va fi modificată sau alterată în niciun fel. Dacă totuși consideri diferit, te asigurăm că există dovezi în ce privește acest aspect, și numai la solicitarea expresă din partea ta în prezența curierului putem soluționa un inconvenient de acest fel, dacă nu faci vreo mențiune în prezența acestuia, vei pierde dreptul de a solicita daune.
4.10 Modalitățile și procedura de plată
4.10.1 În situația în care starea produsului, declarată de tine, coincide cu constatările și rezultatele analizei experților YZZY se va proceda la plata contravalorii produsului/ produselor ,,Oferta finală” în termen de maximum 3 zile (lucrătoare) de la recepționarea acestuia și verificarea tehnică.
4.10.2 Plata se consideră a fi îndeplinită în momentul inițierii plații și nu în momentul când banii intră efectiv în contul tău. În cazul în care datele necesare pentru efectuarea plății nu ne sunt furnizate la timp, termenul se va prelungi direct proporțional.
4.10.3 În ce privește autenticitatea și corectitudinea datelor oferite pentru plată, ești singurul răpunzător pentru acuratețea lor!!!
4.10.4 Atenție! Acceptăm doar conturi bancare ale titularilor cu conturi compatibile: de ex. bănci din românia, inclusiv Revolut.
4.10.5 Daca metoda de plată selectată a fost Plata la 30 de zile sau în momentul în care bunul a fost vândut, plata va fi făcută în ziua în care dispozitivul ajunge la client sau în 30 de zile de la recepționarea și verificarea tehnică a acestuia sau din ziua în care a fost agreat ultimul preț.
!!! Atenție !!! Dacă dispozitivul vândut prin consignație necesită reparații, timpul luat în considerare pentru a efectua plata este din momentul în care produsul este funcțional ( reparația a fost finalizată), și nu din momentul în care este recepționat de noi.
4.11 Returnarea produsului
4.11.1 În cazul în care optezi pentru returnarea produsului trebuie să ne confirmi sau comunici, în maximum 3 zile lucrătoare, adresa la care vrei să îți fie returnat produsul. Ne rezervăm dreptul de a transmite produsul către curierul partener în maximum 2 zile lucrătoare, din momentul în care transmiți adresa.
4.11.2 În cazul în care nu oferi nicio adresă în termen de 60 de zile, ne rezervăm dreptul de a recicla produsul, folosi pentru piese sau cum considerăm oportun, neasumându-ne nicio daună către tine, culpa fiind total a ta, în calitate de Client-furnizor/Vânzător.
4.11.3 In cazul in care dispozitivul este blacklisted vă va fi returnat si sunteti obligat sa achitati taxele de retur.
4.12 Transferul riscurilor
Transferul riscurilor revine în sarcina YZZY numai în momentul în care produsul este predat de curier, ori acesta este predat/ depus de tine în persoană la sediul YZZY. Pe toată perioada de tranzit, adică atunci când produsul este în răspunderera curierului, răspunderea aparține acestuia.
4.12.1 Transferul proprietății
Pentru că suma aferentă prețului de vânzare nu este afectată de vânzarea produsului efectivă, tu ești proprietarul produsului/ produselor pe tot timpul procesării, astfel că transferul proprietății se va efectua în momentul inițierii ordinului de plată și nu în momentul când banii intră efectiv în contul tău. În cazul în care datele necesare pentru efectuarea plății nu ne sunt furnizate la timp termenul se va prelungi, direc proporțional.
4.12.2 Taxe și alte comisioane
Pentru efectuarea transferului sumei aferente ofertei finale YZZY va suporta comisionul interbancar al transferului.
4.13 Răspunderi & garanții
În momentul în care intri pe site și utilizezi serviciul pus la dispoziție de YZZY îți asumi că datele pe care ni le furnizezi sunt corecte și reale, iar acest fapt te face singurul răspunzător pentru acuratețea și corectitudinea acestora.
În momentul asumării calității de Client-furnizor/Vânzător / Partener, îți asumi că ești proprietarul Produsului, că bunul este din patrimoniul propriu și că este conform specificațiilor descrise, atât din punct de vedere estetic, cât și tehnic, că reprezintă doar produse originale, care pot fi în orice moment verificate la producător.
5 Condiții de reper pentru cumpărător
5.1 Yzzy listează pentru vânzare atât produse second hand, cât și produse recondiționate/ refurbished, dar și accesorii.
Stare de reper a produsului ce urmează să fie cumpărat de pe platforma YZZY
|
Descriere criterii de reper
|
Ca nou
|
Produsul se află într-o stare estetică excelentă, fără zgârieturi sau alte semne de uzură. Ecranul, spatele și lateralele nu prezintă imperfecțiuni sau zgârieturi
|
Foarte bun
|
Produsul se află într-o stare estetică foarte bună, prezintă mici imperfecțiuni sau zgârieturi superificiale pe spate/laterale, vizibile doar la o examinare atentă. Ecranul poate avea mici zgârieturi superficiale, dar care nu afectează funcționarea în parametri optimi.
|
Bun
|
Produsul se află într-o stare estetică bună, prezintă zgârieturi destul de vizibile pe spate/laterale, dar care nu afectează buna funcționare a acestuia. Ecranul are câteva zgârieturi vizibile, însă oferă o vizibilitate clară și o utilizare în parametri optimi.
|
|
|
5.2 Prin utilizarea site-ului şi dacă înregistrezi o Comandă, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă (e.g., telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile.
5.2.1 Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor au exclusiv rol de prezentare şi informare și nu impun nicio obligaţie din partea YZZY. Pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor YZZY ne vom asigura de corectitudinea informațiilor în ce privește, dar fără a ne limita la imagini, prețuri, Produse și specificațiile lor.
5.2.2 Comanda este considerată acceptată cel mai târziu în momentul în care primești o notificare de expediere a produselor comandate prin apel telefonic/ SMS/ e-mail sau altă modalitate fie de la noi, fie de la Partenerul care livrează comanda.
5.2.3 Dacă, din motive justificate, cum sunt lipsa unor produse sau alte motive, suntem nevoiți să modificăm tipul ori cantitatea produselor, ne rezervăm dreptul de a le modifica, dar nu înainte de a te înştiinţa imediat cu privire la modificarea intervenită, iar tu vei putea să accepți sau nu modificarea Comenzii. În cazul în care nu ești deacord, Comanda se consideră anulată fără să avem vreo răspundere față de tine. Dacă au fost făcute plăți, sumele aferente comenzii anulate vor fi returnate.
5.2.4 În general ne poți contacta la numărul și adresa de e-mail din secțiunea „Contact” pentru orice clarificări sau probleme întâmpini pe parcursul plasării unei comenzi sau alte acțiuni întreprinse legitim pe site. Ne poți scrie sau contacta inclusiv dacă ai identificat eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor.
5.3 Prețurile și reducerile
5.3.1 Prețul pentru un produs listat pe site sau negociat cu clientul va fi exprimat in Lei și include TVA. Prețul poate include sau nu costul transportului.
5.3.2 Actualizarea prețurilor pe site se poate efectua oricând și își produce efectele imediat după încărcarea pe site și va înlocui orice alt preț afișat înainte de actualizare.
5.3.3 Reducerile de preț sunt afișate conform legislației în viguare și reprezintă cel mai mic preț din ultimele 30 de zile pentru produsul respectiv.
5.3.4 Un alt tip de reducere care se poate face, ca excepție, este reducere de preț cu scăderea perioadei de garanție comercială. Această reducere poate fi aplicată doar în cazul în care clientul solicită în mod expres aceasta în momentul achiziției și este valabilă pentru dispozitivul/ele achiziținate în acel moment. Prin solicitarea și acceptarea acestui tip de reducere, clientul renunță explicit si voluntar la garanția comercială aplicată în mod general și acceptă o garanție redusă în favoarei unui preț mai mic. Alegerea acestui tip de reducere își produce efectele definitiv și irevocabil. Perioada negociată este trecută pe factura de achiziție. Reducerea periaodei de garanție nu afectează alte drepturi legale de care beneficiază clientul cf. legislației în vigoare.
5.4 Plasarea Comenzii
5.4.1 Se poate plasa cu succes o comandă numai după ce ai adăugat în coș minimum un produs. O comandă plasată cu succes este aceea care a fost achitată integral sau a fost selectată o metodă de plată. Dacă nu finalizezi cu succes comanda, nu va fi întregistrată, așadar nu implică nicio obligație din nicio parte.
5.4.2 De principiu, comenzile pot fi plasate oricând, însă vor fi procesate doar în zilele lucrătoare, în intervalul orelelor de program. Comenzile plasate sâmbăta, duminica sau în zile declarate prin lege sărbătoare legală vor fi procesate în ziua lucrătoare imediat următoare.
5.4.3 Imediat după plasare, vei fi notificat cu privire la procesul și validitate a comenzii. Ne rezervăm dreptul de a valida sau nu o comandă.
5.4.4 O comandă este considerată încheiată numai după plata integrală a valorii acesteia, prin una din metodele de plată, puse la dispoziție pe site în momentul plasării comenzii. Dacă opțiunea ta este plata cu cardul online, vom considera plata ca fiind primită, în momentul în care suma intră în cont, și nu în momentul în care inițiezi plata. Este posibil ca uneori să dureze până la câteva zile până să putem identifica banii în contul nostru, astfel până la validarea plății produsul va fi rezervat, însă nu va fi expediat. Dacă opțiunea ta este plata în rate, vom considera plata ca fiind primită, în momentul în care TBI bank aprobă solicitarea ta și te finanțează. Este posibil ca uneori să dureze până la câteva ore până să îți fie aprobată cererea de finanțare, astfel până la validarea plății produsul va fi rezervat, însă nu va fi expediat. Rezervarea este valabilă 12/24 ore de la plasarea comenzii.
5.4.5 În momentul plasării unei Comenzi, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate și îți asumi resposabilitatea plății integrale a contravalorii acesteia.
5.4.6 Pentru a îmbunătăți experiența în plasarea comenzilor, dar fără a ne limita la aceasta, ne rezervăm dreptul de a te contacta prin unul din canalele de comunicare de care dispunem în acel moment. În cazul în care unul din canale îți este inaccesibil vom încerca și pe altele. În cazul în care ne confruntăm cu lipsa unui răspuns și comanda plasată de tine depinde de răspunsul tău, vei fi singurul răspunzător pentru promtitudinea procesării/livrării sau chiar anularea acesteia în termen de 12/24 de ore.
5.4.7 În cazul intenției de achiziție fizică de la sediul YZZY, se poate viziona, testa și analiza telefonul înainte de achiziția propriu-zisă, fapt ce nu implică nici o obligație din partea clientului. Pentru a finaliza achiziția singura metodă este prin plasarea unei comenzi pe platforma YZZY și achitarea contravalorii bunului/ bunurilor prin metodele dispozibile la sediul YZZY.
5.5 Modalități de plată, Plata și Facturarea
5.5.1 Modalitățile de plată de care dispunem pentru achizitionarea de pe site sunt urmatoarele: plata ramburs la livrare, plata online cu cardul prin procesatorul de plăți, transfer bancar, POS la sediu sau rate prin TBI Bank. Aceste metode sunt afișate inclusiv în pagina de comandă și vor fi actualizate când și dacă este cazul.
5.5.2 În cazul optării pentru plata cu cardul sau transfer bancar, Conform legislației în vigoare din România, nu vor fi solicitate plăți suplimentare. Însă nu vom fi responsabili pentru niciun cost suplimentar datorat unor comisioane bancare aplicate transferului sau conversiei valutare, sau orice fel de comisioane impuse de banca emitentă a cardului cu care plătești.
5.5.3 Pentru ați putea fi emisă factura aferentă produsului plătit este obligatoriu să ne furnizezi toate informațiile de care este nevoie pentru completarea acesteia. Pentru acuratețea datelor furnizate ești unic răspunzător.
5.5.4 Plata prin transfer bancar este considerată confirmată când suma este identificată în contul YZZY, și nu la momentul când ai făcut efectiv transferul bancar.
5.5.5 Plata prin procesatorul de plăți este considerată confirmată în momentul când acesta acordă aviz pozitiv.
5.5.6 Plata prin credit, adică prin partenerul TBI bank, este considerată confirmată în momentul când acesta acordă aviz pozitiv. Contractul de creditare este semnat cu partenerul TBI bank, și nu cu YZZY MOBILE SRL, astfel orice situații, întrebări legate de colaborarea și contractul dvs. de creditare cu TBI bank va fi purtată direct cu reprezentanții TBI bank.
5.6 Anularea Comenzilor
5.6.1 Anularea unei comenzi va fi posibilă în următoarele cazuri:
5.6.1.1 Ne trasmiți o notificare a deciziei de anulare în timp util, de pildă până la predare coletului către curier.
5.6.2 Anularea unei comenzi își va produce efectele în următoarele cazuri:
5.6.2.1 În cazul plății online, nu îți este acceptată plata de către banca emitentă a cardului sau dacă procesatorul de plăți nu validează sau respinge cardul sau Tranzacția din diverse motive cum sunt lipsa fodurilor, oprire pe conturi
5.6.2.2 În cazul plății prin internet banking Nu se finalizează Plata în termenul indicat de emitentul cardului;
5.6.2.3 Datele furnizate în plasarea comenzii sunt incorecte sau incomplete;
5.6.2.4 În cazul achitării prin credit nu sunt completate datele necesare pentru creditare sau nu primim niciun email de la TBI bank în termen de 12/24 ore.
5.6.3 Soluționarea cazurilor de anulare a comenzii
5.6.3.1 În cazul în care se va solicita sau vom fi nevoiți să anulăm o comandă a cărei plată a fost achitată vom proceda la returnarea integrală a Prețului plătit aferent comenzii respective, excepție facând situațiile în care sunt percepute comisioane bancare pentru tranzacție, care revin în sarcina dvs.
5.7 Livrarea Comenzilor
5.7.1 Pentru livrarea comenzilor este subcontractat un Partener, care prestează servicii de curierat despre care vei fi informat, fără a putea contesta acest fapt. Termenul de livrare orientativ este de 1-3 zile lucrătoare din momentul plasării cu succes a comenzii, *în funcție de zona de livrare. Datele AWB-ului și timpul de livrare îți vor fi comunicate de către firma de curierat.
5.7.2 YZZY nu va răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor, din culpa firmei de curierat sau pentru orice pagube aduse produselor pe timpul tranzitului, depozitării sau livrării, însă produsele sunt asigurate, astfel că vom depune toate eforturile pentru a soluționa orice eveniment neplăcut.
5.7.3 În cazul în care în momentul livrării nu ești în zonă sau ești indisponibil, ai la dispoziție alte 2 încercări oferite de curier. Dacă, totuși nu reușești tu, la ultima încercare oferită de curier, poți delega pe altcineva să ridice/ preia coletul, însă de acest fapt trebuie să ne înștiințezi pentru a face modificările necesare. YZZY nu își asumă răspunderea pentru prejudiciile care pot apărea din cauză că o altă persoană decât Cumpărătorul a preluat Produsul.
5.7.4 În cazul în care nu se poate ajunge la un acord cu curierul pentru livrare, coletul va fi returnat către noi. Acest fapt va fi soldat cu o reputație proastă în ce privește prezența ta pe site. În consecință, e posibil ca comenzile plasate în viitor să nu beneficieze de prioritate maximă.
5.7.5 În ce privește ambalarea produselor, acestea vor fi împachetate corespunzător, astfel încât să poată fi transportate în cele mai bune condiții. În cutie vor fi incluse și documentele însoțitoare necesare, dacă este cazul. Dacă nu, acestea se pot regăsi în contul de client, pe email sau pot fi solicitate.
5.7.6 YZZY își rezervă dreptul, în caz de forță majoră, să amâne sau să anuleze orice livrare a Produselor.
5.7.7 Costul transportului este de 20 lei pentru livrarea standard și 30 de lei pentru livrarea cu verificare colet.
5.7.8 În cazul în care la recepționarea coletului observați că ambalajul nu este intact, adică prezintă lovituri, deformări sau aveți orice fel de dubiu că coletul ar fi fost fraudat va fi absolut necesar să menționați acest aspect curierului în acel moment, iar curierul este obligat să întocmenască un proces verbal de constatare. Dacă în momentul livrării nu faceți nicio mențiune acest lucru nu va mai fi posibil ulterior.
5.7.9 Comanda poate fi ridicată și personal de la sediul firmei YZZY în timpul programului de lucru afișat pe google.
5.8 Transferul proprietății și riscului Produselor
5.8.1 Proprietatea asupra Produselor este transferată la livrare. Va fi considerată efectuată livrarea doar prin semnarea de către tine a documentului de transport, sau a delegatului împuternicit de tine, pus la dispoziție de curier. Livrarea va fi efectuată exclusiv în locația indicată în comandă.
5.8.2 Transferul riscului se efectuează în fiecare din etapele de tranziție, depozitare și livrare, astfel în momentul preluării coletului de către curier, riscul este transferat de la noi către curier, inclusiv pe perioda depozitării de acesta din urmă, apoi, în momentul livrării, de la curier către tine.
5.8.3 În cazul plasării / ridicării comenzii de la sediu, de îndată ce trazacția este finalizată cu succes dispozitivul/ dispozitivele sunt în proprietatea definitivă a clientului.
5.9 Dreptul de Retur în 30 zile
5.9.1 În cazul ridicării personale a comenzii de la sediul YZZY, nu se poate opta pentru retur, având în vedere că YZZY oferă ocazia de a analiza și testa telefonul înainte de achizia propriu zisă și nu se consideră o achiziție la distanță.
5.9.2 Pentru exercitatea dreptului de retragere din Contract, ai la dispoziție 30 (treizeci) zile calendaristice, dacă nu e specificat altfel, din ziua în care ai intrat în posesia fizică a Produselor.
Singura modalitate prin care îți poți exercita dreptul de retur este prin completarea formularului de retur pus la dispoziție pe site: https://www.yzzy.ro/formular-retur-si-garantie/ . Nu vor fi luate în considerare cererile de retur venite pe alte canale de comunicare! Excepție făcând situația în care formularul este temporar indisponibil, atunci, și doar atunci, vom putea accepta cererea de retur prin alte metode indicate ca alternativă. Deasemenea, nu vor fi luate în considerare și nu ne vom asuma nicio răspundere, pentru retururi pe care noi nu le-am luat la cunoștință.
5.9.2.1 Dacă dispozitivul a fost achiziționat prin modalitatea de plată credit prin TBI bank și doriți să faceți retur, imediat după cererea de retur va trebui să contactatți TBI bank și să cereți anularea contractului!
!!! Foarte IMPORTANT Vă aducem la cunoștință că în cazul în care valoarea dispozitivului a fost diminuată, adiă nu mai este în aceeași stare în care v-a fost livrat, va trebui să achitați mai întâi din surse proprii, în avans anulării contractului de creditare, valoarea prejudiciului.
5.9.3 Odată exprimat dreptul de retragere din Contract, clientul are obligația de a returna produsele, fără întârziere, din momentul confirmării de YZZY și emiterii unui AWB de ridicare pentru această acțiune. Astfel Clientul are obligația de a returna produsul în termenii stabiliți de YZZY.
5.9.4 Costul de retur este suportat de client, plata fiind prin urmare la expeditor.
5.9.5 Pentru plata sumelor, care reies din dreptul de retur conform comenzii, Clientul poate opta exclusiv pentru returnarea sumei prin intermediul unui cont bancar ( prin trimiterea IBAN-ului), excepție face cazul când se specifică altfel.
5.9.6 Ca regulă YZZY returnează 100% suma primită pentru comanda căreia i se face retur, când produsul/produsele sunt trimise înapoi exact în starea în care au fost expediate inițial, excepție de la această regulă fac, dar fără limitare, următoarele cazuri, în care nu se poate garanta returnarea integrală a sumelor sau chiar returnarea vreunei sume, în funcție de gravitatea problemei cauzate:
5.9.7 Returnarea sumei integrale.
5.9.7.1 Odată cu primirea produsului, în urma exercitării dreptului de retur al clientului, acesta este supus unei inspecții estetice și tehnice. Conform legislației se întocmește un Proces verbal prin care se stabilește dacă, în comparație cu starea de cumpărare/expediție a produsului, i-a fost diminuată valoare sau nu, Clientului i se va returna suma integrală doar în momentul în care acțiunile acestuia asupra produsului nu i-au diminuat valoarea, acesta aplicând o utilizare standard a produsului, ce implică un grad de uzură normal. Termenul de restituire a sumei este de 15 zile lucrătoare.
5.9.8 Returnarea parțială a sumei.
5.9.8.1 În cazul în care acțiunile clientului, asupra produsului ce a fost returnat, sunt considerate că au diminuat valoarea produsului, acestea atrag cu sine diminuarea sumei de restituit. Diminuarea sumei este direct proporțională cu costurile suportate de YZZY pentru aducerea în starea inițială a produsului. Contravaloarea costurilor îți va fi comunicată în cel mai scurt timp după efectuarea analizei. Dacă nu ești deacord cu noua sumă sau dacă, în urma analizei, produsul nu mai poate fi adus la starea inițială îți va fi oferită opțiunea de returnare a produsului, asumându-ți în totalitate costurile de transport. Practic, odată cu exprimarea alegerii de returnare a produsului, și cu expedierea efectivă a acestuia, se încheie orice obligație contractuală dintre Client și YZZY.
5.9.8.2 Dacă sunt necesare intervenții suplimentare, cum sunt igienizarea, contactarea Clientului pentru ștergerea parolelor, conturilor sau alte informații aflate în produs sau, în cazuri extreme, amprenta, face id, care implică generarea unui nou circuit de tur-retur pentru remedierea inconvenientului, Clientul va suporta costul transportului din suma totală ce urma să îi fie plătită sau cu plata directă către curier. Remedierea, în speță ștergerea parolelor/ conturilor, se va face doar în prezența curierului!
5.10 Pierderea dreptului de retur
Pentru contractele încheiate de la distanță, conform legislației în vigoare, nu se asigură dreptul de retragere în următoarele cazuri:
5.10.1 achiziționării Produselor sau Serviciilor de către persoane juridice, cu excepția cazului în care YZZY decide să acorde această facilitate.
5.10.2 În cazul achiziției de folii, huse sau încărcătoare, acestea au fost desigilate sau aplicate pe dispozitiv.
5.10.3.1 Au fost aduse prejudicii produselor, prin intervenții de natură dăunătoare, care au dus la modificare stării estetice cum sunt urmele de folosire intensă( zgârieturi profunde, lovituri, șocuri);
5.10.3.2 Au fost aduse prejudicii produselor, prin intervenții de natură dăunătoare, care au dus la modificare stării tehnice a produsului cum este, dar fără limitare: contactul cu medii lichide sau umede, de orice natură, (apă, zăpadă, aburi sau orice fel de fluid) care au pătruns în dispozitiv și l-a deteriorat, desfacerea produsului, înlocuirea pieselor, modificări ale software-ului, dar fără limitare;
În astfel de cazuri YZZY își rezervă dreptul de a decide procentul de rambursare sau chiar refuzul rambursării sumelor aferente dreptului de retragere, fără a putea fi trasă la răspundere, clientul fiind unicul răspunzător pentru diminuarea valorii parțiale sau totale asupra produselor!!!
5.11 Garanția
5.11.1 Garanția oferită de YZZY este o garanție Comercială, de 12 luni pentru firme, 24 luni pentru pers. fizice sau 12 luni în mod excepțional dacă clientul solicită perioada în schimbul unei reduceri de preț. Pentru produsele din gama Samsung Fold și Flip, AirTag, Apple Pencil garanția este de 12 luni indiferent de tipul persoanei care face achiziția.
Acest tip de garanție este exclusiv asigurată de YZZY și numai dacă bunul este expediat către YZZY.
5.11.2 Certificatul de garanție îți poate fi pus la dispoziție atât în format fizic, la primirea coletului, cât și în format electronic prin expedierea pe e-mail sau in contul de client, dacă a fost creat unul la plasarea comenzii.
5.11.3 Pentru a beneficia de garanție este necesar să te asiguri mai întâi că produsul este eligibil, abia apoi completezi formularul disponibil în secțiunea de subsol a site-ului, pe acest link: Formular retur si garantie – YZZY, și . După competezi certificatul de garanție cu datele solicitate. La final pregătești telefonul conform indicațiilor din Formularul de garanție. Ulterior telefonul va fi expediat către noi, urmând ca acesta să fie analizat și soluționat inconvenientul în cel mai scurt timp. Termenul de soluționare a solicităririi de garanție este maximum 15 zile calendaristice de la solicitare.
5.11.4 Garanția NU se aplică pentru următoarele scenarii:
5.11.4.1 nerespectarea de catre cumpărător a condițiilor de manipulare, păstrare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de producător
5.11.4.2 folosirea de surse de alimentare sau de accesorii care nu sunt cel putin compatibile si aprobate de producător
5.11.4.3 probleme de producător care nu sunt acoperite nici de ei;
5.11.4.4 produsul prezintă deteriorări, cum sunt, dar fără limitare: șocuri mecanice, deteriorări termice si plastice, contact cu medii lichide sau umede, cum este contactul cu apa, aburi, zăpadă sau orice fel de fluid care au pătruns în dispozitiv și l-au deteriorat, expunere la temperaturi înalte, componente înlocuite într-o altă sursă decât YZZY, înlocuirea sau ștergerea softului, sau orice fel de defecte aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe sofware nu fost au fost livrate de YZZY la momentul vânzării sau din cauza neglijenței în utilizare;
5.11.4.5 consumabile, cum sunt bateria, sau pentru straturile de protecție sau accesorii( dacă este cazul); Atenție! Acestea au un factor ridicat de a se diminua în timp.
*Excepție face cazul în care defecțiunea a apărut din cauza unor defecte legate de materiale ori de manoperă.
5.11.5 Dacă nu se specifică altfel, costul generat de soluționarea în garanție a cazurilor eligibile este suportat de YZZY.
5.11.6 Dacă produsul nu este eligibil pentru garanție aveți posiblitatea de a opta pentru efectuarea reparațiilor contra-cost la service-ul partener YZZY.
5.11.7 Conform legislației in vigoare, YZZY va soluționa orice solicitare de garanție prin aducerea produsului la conformitate exclusiv prin reparare sau prin înlocuire. Repararea va fi efectuată cu piese noi sau refolosite care au fost testate și îndeplinesc cerințele funcționale conforme cu modelul de dispozitiv. Înlocuirea va fi făcută, cu consimțământul dvs., fie cu același model, fie cu un produs care are aceleași caracteristici, ori caracteristici substanțial asemănătoare cu cele ale produsului trimis în garanție – care poate fi second-hand sau refurbished, dar care a fost testat și îndeplinește toate cerințele funcționale.
Termenul de soluționare va fi de maximum 15 zile calendaristice.
5.12 Proprietate Intelectuală
5.12.1 YZZY este marcă întregistrată și orice conținut încărcat pe site aparține exclusiv YZZY sau deține drepturi de autor.
6 Sesizări și reclamații
6.1 Eventualele Sesizări sau reclamații legate de Servicii și Produsele YZZY, se pot depune prin email la adresa [email protected], prin linkurile puse la dispoziție pe site către autoritățile competente – ANPC și SOL .
6.2 Sesizările primite vor fi soluționate de YZZY în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.
7 Aspecte importante și reguli generale
7.1 Este posibil ca la anumite intervale de timp acest document să fie modificat. Acet aspect îți poate fi comunicat sau nu, astfel îți sugerăm să verifici, atunci când intenționezi să folosești site-ul, dacă s-au produs modificării sau nu. Modalitatea prin care poți identifica ultima dată de update se află pe prima pagină : Data ultimei modificări.
7.2 Produsele comercializate pe site sunt livrate exclusiv pe teritoriul României, în conformitate cu opțiunile de livrare a partenerului livrator.
7.3 Documentul acesta (publicat în format electronic la adresa: www.yzzy.ro) împreună cu toate celelalte documente la care face referire reprezintă ceea ce este denumit generic ”Termeni și condiții” sau ”Termenii”, adică regulile care vor reglementa situația dintre noi, care operăm acest site și dvs. În calitate de client sau client-furnizor care decizi să achiziționezi sau vinzi un bun de pe/prin site.
7.4 Produsele cumpărate prin YZZY au ca destinație finală clientul, pentru uzul personal al acestuia, și nu pentru revânzători sau alte entități, prin urmare acestea nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale. Astfel în cazul unor suspiciuni putem limita achiziționarea Produselor la un număr maxim pentru fiecare Cumpărător, numărul fiind determinat de YZZY și comunicat Clientului înaintea plasării comenzii.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
GDPR COMPLIANCE
-
IDENTIFICAREA OPERATORULUI
YZZY.ro este o platformă de woocomerce creată cu scopul de a intermedia procesul de vânzare/cumpărare a telefoanelor SH sau alte gadgeturi. Scopul este de a eficientiza și automatiza în același timp modul de vânzare a acestui tip de produse.
Denumire operator: YZZY MOBILE S.R.L. Denumire comercială: Yzzy
Sediul social: Suceava, str. Ana Ipătescu, nr. 5, incinta hotelului Bucovina, cam 208
Registrul Comerţului: J33/1848/29.09.2021 Cod Unic de Înregistrare: RO44982632
-
NOTĂ DE INFORMARE GDPR PENTRU UTILIZATORI
Conform Regulamentului (UE) 2016/679 din data de 27.04.2016 și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale în vigoare a fost creat prezentul document de informare pentru utilizatorii site-ului nostru asupra modalității de prelucrare a datelor cu caracter personal care îi privesc și drepturile pe care le au în acest sens.
Ne angajăm să vă protejăm datele cu caracter personal și să le utilizăm responsabil. Datele cu caracter personal vor fi utilizate doar în cazuri necesare pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale, în procese precum: prelucrarea unei comenzi, livrare, facturare, procesare plăți, etc.
-
TIPURI DE DATE PRELUCRATE ȘI SCOPUL PRELUCRĂRII
Pentru a se bucura de toate funcționalitățile oferite de platforma YZZY.ro, utilizatorii trebuie să fie de acord cu introducerea datelor cu caracter prelucrate și modalitatea de prelucrare. Direct sau prin terțe părți, colectăm o serie de date cu caracter personal, după cum urmează:
Date prelucrate pentru crearea unui cont Cumpărător/Vânzător
Site-ul oferă posibilitatea utilizatorilor de a crea două tipuri de conturi pe site-ul nostru: Cont de Vânzător și Cont de Cumpărător. Ambele conturi solicită introducerea de date cu caracter personal sensibile dar absolut necesare pentru activare.
-
Pentru activarea unui cont de cumpărător sunt necesare următoarele date: Nume, Prenume, Număr de telefon, Email, Adresă completă pentru livrare.
-
Pentru activarea unui cont de vânzător sunt necesare următoarele date: Nume, Prenume, Număr de telefon, Email, Adresă, IBAN.
Datele colectate pentru prelucrarea unei plăți
Utilizatorii vor putea alege dintre mai multe opțiuni de plată: card, ramburs, credit (TBI).
Pentru utilizatorii tip vânzător este obligatorie opțiunea de plată prin Transfer bancar.
În cazul plăților cu cardul, datele de card NU sunt înregistrate sau prelucrate de către echipa noastră. Ele ajung direct la procesatorul de plăți Netopia Payments care este răspunzător și asigura securitatea informațiilor. Noi vom vizualiza parțial în platforma procesatorului de plăți anumite informații care fac referire la id-ul comenzii. Pentru informații suplimentare referitor la modul în care funcționează plățile prin platforma NETOPIA Payments sau prin celelalte modalități expuse te rugăm să ne contactezi.
Date colectate prin Newsletter
Pentru a beneficia de anumite oferte și promoții la produsele comercializate de către noi trebuie să vă abonați la newsletter prin introducerea adresei personale de e-mail.
Date colectate prin formularul de contact
Pentru a ne contacta prin intermediul formularului de contact este necesar să ne transmiteți următoarele date cu caracter personal: Nume, Prenume, email, număr telefon (opțional dacă este adresa de e-mail inserată).
Date colectate telefonic
Există posibilitatea ca unele convorbiri avute cu echipa Yzzy să fie înregistrate cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor pe care le oferim. Dacă nu sunteți de acord cu înregistrarea telefonică vă rugăm să ne contactați prin alte mijloace precum e-mail, formular contact.
Date colectate prin Cookies
Informații complete ce fac referire la utilizate, maniera de colectare și prelucrare regăsiți în secțiunea “Politica Cookies”.
Date colectate prin instrumente de marketing
Pentru a monitoriza interacțiunea utilizatorilor cu site-ul nostru și pentru a obține informații referitor la trafic utilizăm Google Analytics întrucât acesta ne oferă posibilitatea de a vedea traseul fiecărui utilizator pe paginile din site. Mai mult de atât cu ajutorul acestui instrument putem vizualiza cum au ajuns utilizatorii pe site-ul nostru – în mod direct, organic, prin canale de Social Media, E-mail, PPC, etc.
În funcție de configurația efectuată Google Analytics ne poate raporta diverse date cu privire la utilizatori precum: numărul de utilizatori unici care ne-au vizitat site-ul într-o perioadă specifică și de câte ori, din ce zone geografică făceau parte (oraș/țară), pe ce dispozitiv erau când ne-au accesat site-ul (tabletă, desktop sau mobil), ce browser utiliza în acel moment, ba chiar se pot segmenta utilizatorii pe criterii demografice precum ar fi categoriile de vârstă și interese. Scopul este să ne cunoaștem mai bine clienții și potențialii clienți, să ne îmbunătățim maniera de prezentare a serviciilor și a produselor în funcție de interesele acestora și nu în ultimul rând de a utiliza toate informațiile colectate în campaniile de marketing – SEO, PPC, Youtube, etc.
Date colectate pentru conformitatea cu legislația actuală
De exemplu, vom folosi numele complet, adresa de facturare și/sau alte informații pentru a emite factura fiscală, un pas obligatoriu în finalizarea tranzacției. Aceste informații sunt listate automat și în format fizic, fiind un proces absolut necesar pentru desfășurarea activităților fiscale.
Date colectate prin pixelul Facebook
Pe site-ul nostru este inserat un fragment de cod care ne permite să monitorizăm și să optimizăm campaniile publicitare. Practic, atunci când un utilizator ne accesează site-ul și realizează o acțiune, acest pixel se activează și raportează această acțiune. În timp, numărul acțiunilor raportate și conversiile înregistrate ne ajută să livrăm cât mai eficient și pe Facebook.
Date prelucrate de terțe părți
Există o categorie de date prelucrate pentru care nu suntem pe deplin responsabili. În procesele de comunicare/ofertare/livrare/facturare/vânzare/marketing partajăm parțial anumite informații cu terțe părți. O parte din furnizorii cu care partajăm aceste date sunt absolut necesari pentru activitatea societății noastre întrucât ne permit să funcționăm și să ne îndeplinim obligațiile față de clienții noștri sau de stat.
-
PROTECȚIA ȘI ARHIVAREA DATELOR
Există posibilitatea ca unii dintre furnizorii noștri precum Firmele de curierat, Google, Facebook, furnizorii de hosting, să stocheze date și în afara Uniunii Europene deși toți sunt aliniați politicilor GDPR.
Site-ul este protejat cu ajutorul unui Certificat SSL iar datele introduse pe site nu sunt prelucrate în alt scop decât cel prevăzut expres la pct 3.
Absolut toate informațiile oferite, indiferent de canalul pe care au fost transmise, nu vor fi vândute sau înstrăinate unor terțe părți. Ne angajăm să îți protejăm datele cu caracter personal și să îți răspundem la orice întrebări ai referitor la datele cu caracter personal care te vizează.
Vă atenționăm că nu avem controlul deplin asupra secțiunii de comentarii liberă aferentă secțiunii blog a site-ului nostru. Vă rugăm să nu introduceți date cu caracter personal în această secțiune întrucât nu suntem răspunzători de consecințele ce pot apărea după publicarea acestora.
-
DREPTURI ESENȚIALE ALE UTILIZATORILOR
Fiecare utilizator are conform legislației în vigoare o serie de drepturi pe care le poate aplica.
Dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal. Posibilă pe baza unei cereri scrise, expediate prin e-mail – [email protected] sau fizic la adresa societății prin care solicitați să fie modificate, șterse sau actualizate o anumită categorie de date.
Dreptul de acces la datele cu caracter personal. Posibilă pe baza unei cereri scrise, expediate prin e-mail la adresa [email protected] în care solicitați să se confirme datele procesate sau să vă fie trimisă o copie a acestora.
Dreptul de opoziție la utilizarea datelor cu caracter personal. Introducerea de date cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea obligațiilor comerciale. Dacă nu sunteți de acord cu prelucrarea datelor în acest sens vă rugăm să încetați navigarea pe site-ul nostru.
Dreptul la ștergere. Dacă doriți ștergerea parțială a unor date cu caracter personal, ne puteți solicita acest lucru prin e-mail la adresa [email protected] și noi vă vom răspunde în funcție de circumstanțele sau prevederile legale existente în acel moment.
Dreptul de a vă retrage consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal și Dreptul la portabilitatea datelor. Nu ezitați să ne scrieți dacă doriți să vă exercitați oricare din drepturile pe care le aveți, noi ne angajăm să asigurăm confidenţialitatea, integritatea, disponibilitatea și rezistenţa continuă ale sistemelor și serviciilor de prelucrare a datelor cu caracter personal care vă privesc.
EXTERN
Dacă aveți orice întrebare sau nelămurire cu privire la datele cu caracter personal care vă privesc, vă rugăm să ne scrieți și să așteptați cel mult 30 de zile pentru primirea unui răspuns din partea noastră, în caz contrar vă puteţi adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
N.S.P.D.C.P. – AICI
-
Politica de Confidențialitate Google Analytics – AICI
-
Politica de confidențialitate Facebook – AICI
-
Politica de confidențialitate Google – AICI61 053 05noi sau folosite anterior.
Descarcă termeni și condiții în format PDF